Vall de Boí Trek Festival

Des del Centre del Romànic de la Vall de Boí, per les jornades del Trek Festival, us proposem la ruta que uneix els dos patrimonis inscrits a la llista del Patrimoni Mundial de la UNESCO: “Romànic i Falles“.

La ruta comença al poble de Durro,  i durà als visitants a peu fins a l’ermita de Sant Quirc i al Faro de Durro, un espai excepcional de gran bellesa natural i cultural. Durant el recorregut el paisatge i els elements patrimonials que s’aniran descobrint permetran identificar i conèixer l’herència moderna de l’important passat medieval de la vall i la relació que té l’ermita amb la festa tradicional de les Falles.

*La ruta inclou la visita a l’església de la Nativitat i l’ermita de Sant Quirc de Durro.

Reserva prèvia (places limitades): 973 69 67 15 o info@centreromanic.com

 

Diumenge 8 d’octubre

Lloc de trobada:  Església de la Nativitat de Durro

Hora: 11:00h – 13:30h

Preu 8€ per persona / menors de 10 anys gratuït.

 

Més informació:

Programa TREK FESTIVAL

https://www.vallboi.cat/ca/agenda/vall-de-boi-trek-festival-2023

 

Viu el romànic de la Vall de Boí

El Centre del Romànic de la Vall de Boí reobre al públic amb un nou projecte pioner a nivell nacional i internacional amb nous relats i tecnologies immersives d’avantguarda que us permetran viure noves experiències.